Mağazanızdaki yetkiliniz hediye aldığım telefon kılıfını geri almadı. Aksesuarlarda iade yok diyerek anlıyorum ancak söyleyiş tarzı çok kaba ve rencide edici idi, kendisine telefon kılıfında değişim olmadığından haberin olmadığını ve hediye aldığımı anlatmaya çalıştım ürün kullanılmamış bakabilirsiniz şeklinde konuştum ancak ürüne bakmadı bile önüme atıp. Açıkçası bir telefon kılıfı için Bershka gibi bir firmanın yetkilisinin müşteriye bu şekilde davranması çok üzücü ve inisiyatif kullanmaması da gerçekten çok amatörce...
Yorum Gönder