Vodafone Yanımda uygulamasına girdiğim anda hiçbir bilgi onay butonu gelmeden hiç bir işlem yapmadan hattıma paket tanımlanıyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda sistemsel bir sorun olmuş olabilir diyorlar. Peki ben bu sistemsel sorunun bedelini neden ödüyorum. Yapabileceğimiz bir şey yok demekle olmuyor çözüm üretmek müşteri memnuniyeti sağlamak gerekiyor çözüm odaklı değil telefonu kapatmamız için uğraşıyorsunuz. Uygulama linkine girdiğim zaman aynı sorunu yaşamış insanların yorumlarıyla karşılaşıyorum bu konu hakkında bir çözüm bulma yoluna gidilmezse hukuksal olarak elimden geleni yapacağım. Ayrıca son sinyallere baktığınızda evimin 1 odası dışında hiç bir yerinde telefonum çekmiyor evim 2. katta bodrumda değil. Bugünden sonra hattımı başka bir operatöre taşımayı düşünüyorum.
Yorum Gönder