Ben Zonguldak Ereğli katıldım senetle imza atarak banka üzerinden para yatırdım ve bana denilen en kısa sürede sizi arayacağız ve çekim yapılacak dendi reklam çekimi yapılacaktı bir sene oldu ne arayan ne de soran oldu bu nasıl bir ajans milleti böyle mi kandırıyorsunuz senedi aldım borcum yok ama sizin sitede resmim olsun diye mi para yatırdım birazda bizleri düşünün sizi dava açacağım sözleşmenizde bile yazıyor siz yerinize getirmiyorsunuz.
Yorum Gönder