04.02.2017 tarihinde 14.20 sıralarında As Turizm firmasını arayıp İstanbul'dan Ankara'ya seyahat etmek üzere bilet talep ettim ancak daha sonra saatini değiştirmek istedim telefondaki saygısız hanımefendi beni dinlemeden sormadan kredi kartıma para iadesi yaptı ama ben biletimi iptal değil yarın akşama erteletecek idim hanımefendiye neden böyle yaptın deyince ben iptal sandım ne bileyim dedi bende beni dinlemeden sormadan nasıl bunu yaparsınız dedim ben işimi iyi yapıyorum kendimden eminim diyerek saygısızlık yaptı ayrıca bana "gerizekalı" diyerek hakaret edip telefonu suratıma kapattı tekrar bilet almak için param yok mağdur oldum paramı banka bir hafta sonra kartıma iade edecekmiş benim ulaşmam gereken acil hastam var yapılan bu haksız davranışın gereğinin yapılmasını rica ederim.
Yorum Gönder