Vodafone, tarife değişikliğinden sonra internet paketimi eksik yüklemedi. Ocak ayı sonunda tarifemi değiştirip 10 GB'lik bir tarifeye geçtim. Şubat başında tarife değişikliği gerçekleşti, fakat bir hafta sonra kontrol ettiğimde 1.45 GB olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerini aradığımda doğruladı ve girdiğiniz sitelerin hızına bağlı olarak internet paketinizi harcamışsınız açıklamasını yaptı. Bir hafta içinde 8.5 GB' lik interneti sadece telefon kullanarak bitirdiğimi söyledi. Önceki tarifem 8 GB' lik olmasına rağmen bir ay boyunca fazlasıyla artıyordu bile. Ayrıca yanımda uygulamasında salla kazan diye bir şey var. İstediğin kadar salla kazandığınızı söylediği hediyeyi SMS 'den sonra yüklenecektir diyor ve o SMS bir türlü gelmiyor nedense. Sekiz yıldır kullandığım hattımı borcunu ödeyip en kısa zamanda kapattıracağım. (bu ay ki faturam 212 TL) Vodafone Net üyeliğimi de tabi ki.
Yorum Gönder