İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bahçeşehir Koleji Kayıt Başvurusu

11 Şubat 2017 tarihinde Denizli Bahçeşehir Koleji' ne önce de telefonla konuşup gitmemize rağmen, gitme sebebimiz ise okulla ilgili bilgi almak, okulu gezmek,eğer uygun bulursak kayıt yaptırmaktı ama gittiğimizde sadece danışman bir bayan bize şimdilik 20 TL karşılığında sınav formu doldurmamız gerektiğini eğer kızımız başarılı olursa görüşebileceğimizi söyledi.Tamamda belki biz okulu beğenmeyeceğiz ya da beğenip öyle sınava gireceğiz ,kim kimi seçiyor anlamadık. Kızımın büyük heyecanla gidip hayal kırıklığı da ayrı bir konu. Lütfen yetkili birimlerin dikkatine.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget