Şubat ayı faturam dakika aşımı yaptığımdan dolayı bana uyarı mesajı gelmedi. 10 TL'de ücretli bir kullanım olmadığı halde ekstra faturada yansımıştır. Dakika aşımı mesajını bu tarifeye geçerken Vodafone personelinden özel olarak istemiştim. Faturamın incelenip bana bilgi verilmesini ayrıca dakika aşımı mesajı gelmediği için faturamın düzeltilmesini isteyebilmek için müşteri hizmetlerini aradım yardımcı olmadılar. Mail atmak istiyorum devamlı hata veriyor. Bu konudan şikayetçiyim. Tarafıma cevap verilmesini rica ediyorum.
Yorum Gönder