10.02.2017'de siteden aldığım kitap 11 gündür elime ulaşmadı. Ne telefonlara cevap veriyorlar ne de maillere. Gerçekten pişman oldum. Acilen konuyla ilgili bana dönüş yapılmasını ve kitabin ulaştırılmasını istiyorum. Yapamayacaksanız bu işi yapmayın!
Yorum Gönder