Saygı değer kargo firması her zaman ürün tesliminde fatura teslim ödeme almayıp ödemeyi hemen almayı tercih edip fatura kesip gönderme konusunda günlerce peşinden sürükleyen sorumsuz çalışanların bir araya gelip sorumsuz bir şekilde ilerlemesi. Aylarca faturamızı tarafımıza ulaştırmaması konusunda sıkıntı yaşamaktayız. Bu sebepten ötürü bu firma ile çalışmalarımızı kısıtlamaktayız. Konu ile alakalı özverili bir şekilde geri dönüş beklemekteyiz.
Yorum Gönder