Bayiden faturam ile birlikte telefon aldım fatura 70 TL telefon için 80 TL'denildi. Aylık 150 TL ödeyeceğim söylendi, kabul dedim. İlk ay 176 TL fatura çıktı aradım 13 15 TL iade yapıldı. Ne olduğunun açıklamasını istedim kaç kere aradım kimse dönmedi çağrı kayıtlarımın incelenmesini istiyorum. "Bu ay faturam 208 TL yazıyor bu ne" diyorum cevap yok 208-150=58 bunun bana açıklanması için arıyorum telefondaki kişi "237 tl" diyor. Böyle saçma sapan iş görmedim. Bana derhal dönüş yapılsın bu kadar dönüş yapılmıyor ise bayiniz ile konuşun anlasın telefonu iade yapacağım bu kadar saçma sapan bir muhabbet görmedim. 0544 871 ** ** bu telefondan 542'yi kaç kere aradıysam şikayetimi bildirim yaptım fakat hiçbir dönüş alamadım. Hattı açan temsilciler tutturmuş bir size dönüş olursa bana puan verin diye iş yapmayın. Bana adam gibi cevap verin. En yüksek puanlar sizin olsun.
Yorum Gönder