Kamil Koç firmasını kullanarak İzmir'e yolculuk yaptım. Gideceğim yere ulaşmak için şehiriçi servis hizmetlerinden faydalandım. Bindiğim servis şoförü yol boyunca soru soran bütün yolculara sesini yükselterek saygısızca cevaplar verdi. Bunun yanında sola dönülmemesi gereken kavşakta sola dönmek gibi bir takım trafik kurallarını çiğnedi. Konuyla ilgili kendisini uyardığımda ayağa kalkıp "gel sen sür biliyorsan trafik kurallarını" şeklinde saygısız bir üslupla yaklaştı. Daha da kötüsü konuyu müşteri hizmetlerine aktardığımda şikayetimden 5 dakika sonra personelle görüşüldüğü, şikayet tarihinden itibaren kontrolünün sağlandığı şeklinde asılsız beyan ile dolu bir yanıt aldım. Bahsettiğim servis şoförünün o esnada güzergahını tamamlaması bile imkansız. Bu kadar yıllık bir firmanın müşteri fikirlerini önemsemeyen ve böyle basit şekilde insanları geçiştiren bir kuruma dönüşmesi çok yazık.
Yorum Gönder