2016'da aldığım Tivibu her gün dönüyor açılırken her gün dakikalarca bekliyorum müşteri hizmetleri bir türlü telefonlara cevap vermiyor,anlattığım sorunu her seferinde telefonla çözmeye çalıştılar bir kere ekipleri geldi arızayı çözemeden gittiler,aldığım cihazdan nefret ettim Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın nereden aldım taahhüt olmasa şimdi atacağım cihazı eğer sorun devam ederse cihazı söküp Kırklareli Lüleburgaz şubesine atıp geleceğim insanları düpedüz mağdur ediyorlar.
Yorum Gönder