Sabit tutarlı Vodafone faturalı hattım olmasına rağmen, ilk faturadan beri hiç sabit bir tutar ödemedim. Şubat ayı faturam normal ortalama! Gelmesi gereken faturamın 2 katı tutarında geldi. Hiçbir aşım yapmamış olmama ya da ek paket almamış olmama rağmen üstelik. Fatura detayında Content Dest Grp açıklamasıyla kesilmiş ücret bulunmakta benim bilgim dışında. Hattı aldığımdan beri hiçbir şekilde Vodafone ile ilgili giriş yaptığım sistem üzerinden herhangi bir şeye onay vermedim. Neye göre bu ücret kesiliyor?Konuyla ilgili şikayet oluşturdum fakat 3 gün geçmesine rağmen geri dönüş yapan olmadı. Şikayet takibini bile yapamıyorum sistem izin vermiyor. Bu fatura tutarım düzeltilmediği takdirde fatura ücretini kabul etmiyorum ve düzeltilmediği takdirde bu konuda yasal işlem başlatacağım. Üzerimde kayıtlı bulunan bütün Vodafone hatlarının da iptalini gerçekleştireceğim.
Yorum Gönder