Pastdizayn.com.tr'den yaptığım alışverişte eksik ürün vardı. Bir parça da ben iade ettim. Alacaklı olduğum bedele karşılık yine ürün istedim. Telefona maile bakan yok dönen yok ilgilenen yok. Başka hiçbir firmada böyle ilgisizlikle karşılaşmadım.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder