2 hafta önce aldığım Gigabyte marka ana kart hasarlı geldi. Ürün özensiz şekilde paketlenmişti. Kutuyu açtığımda garanti etiketi yoktu, sıfır ürün hissi vermiyordu. İlk olarak değişim istedim yenisi yoksa para iadesini istedim. Ellerinde yeni ürün yokmuş gibi para iadesi çıkmış. Fakat internetten baktığımda ürünün satışı devam etmekteydi. Aradım iade kararını değişim olarak değiştireceklerini söylediler. Cuma günü hafta sonu olduğu için değişim kararı onaylanmamış! Bunu da öğrenmiş oldum. Cuma cumartesi pazar hafta sonu olmuş. Yeniden değişim olarak talebimi değiştirdiler. Yalnız benim kafamı karıştıran ana kart ucuzlamıştı internette. Benim gönderdiğim hasarlı ana kartı mı yoksa diye düşünmeden edemedim. Daha ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum. Sorunumun çözülmesini istiyorum.
Yorum Gönder