Hattıma tanımlı SMS ve dakikalarım olmasına rağmen gelen faturada konuşma ve SMS bedeli var. Paketim bitmediği ve devrettiği halde bile faturaya nasıl yansıttınız basit bir mesajla 55 lira eklediniz. Faturamı ödediğim halde kapalı olan hattımı açtıramıyorum 542 yi aramıyorum hattım kapalı 7000 den beyan olarak açılamıyor diyor AİHM ye mi gideceğim hat açtırmaya ya işinizi adam gibi yapın ya da bırakın.
Yorum Gönder