08.02.2015'te Bim den aldığım Homemaxx marka dikiş maki nasını uzun süre denemedik kullanmadık 2016 yılının sonuna doğru dikiş kursuna yazıldım ve makinamı kullanmak istedim. Ancak bir türlü dikiş dikmedi. Kurs hocası dahil kimse ayarlayamadı, makinenin kutusunun üzerinde 2 yıl Anatech firmasından garantili olduğu kapıdan alıp kapıya teslim edileceği yazıyordu. Anatech firmasını defalarca aradım benden Bim market fişinin durup durmadığını sordular, garanti belgesinin imzalı kaşeli tarihli olduğunu market fişinin yazılarının silindiğini söyledim, kabul edemeyeceklerini ücret karşılığında onarım yapacaklarını söylediler. "Bim'in imzası kaşesini tanımıyoruz" dediler. Bim müşteri hizmetlerine mail attım 1 ay oldu dönen olmadı. Bim müşteri hizmetlerini aradım ne arayan ne de soran var. Pazartesi Tüketici Hakem Heyetine dilekçemi vericeğim hem Bim hem de Anatech firmasından şikayetçiyim.
Yorum Gönder