3 haftadır internet hız problemi yaşıyorum, sürekli arıza kaydı veriyorum fakat bana dönüş yapılmıyor. Geri dönüş yapılmıyor. Görüştüğüm müşteri hizmetleri çok saygısız. 3 hafta internet hızım 2 Mbit'te ve kotamı aşmış bulundum. Sonunda 1.5 Mbit ile nasıl kota dolar? Müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim düzgün konuşmasını bilmiyorlar arıza giderilince ve beni aramıyorlar. Ne oldu TTNET'in müşteri memnuniyeti hassasiyetine? Neden arayıp bilgi verilmiyor? 3 haftadır modem açık kalıyor ara ara kapıyorum. Eğer ben sözleşme yüzünden fes edemiyorsam, TTNET vaat ettiği hiza ulaşmak zorunda. Yoksa Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvuracağım. Uğradığım hasarın haksızlığın giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder