13 senedir Telsimden beri Vodafone kullanıcısıyım, bu sene ki kadar kötü bir hizmet anlayışı görmedim. Yaşattıkları olayların ardı arkası kesilmiyor. Son bir senedir Vodafone Red 2016 paketi kullanıyorum ve 60-61 TL ödüyorum. Bu ay sonu paketimi aynı tarifeden yeniden yenilediler. İki hattım var ve birine bu ay için yine son olarak 2016 fatura ücreti gelirken bu hattıma 100 küsur lira fatura bilgisi geliyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum 12 dakika bekletiliyorum ve sonunda cevap benim sistemime faturanız henüz yansımamış 3-4 gün sonra arayın? Ben mi müşteriyim Vodafone mu gerçekten anlamadım. Biz size dönelim diyeceklerine bizim böyle bir hizmetimiz yok siz aramak zorundasınız diye cevap alıyorum!
Yorum Gönder