Aracımı 40000 km bakımına götürdüm, aracın LPG ayarı tamamen bozuk olarak teslim aldım servis çıkışı aracımı yıkanmış olarak teslim aldım. Erzincan'a döndüğümde aracın fırça ile yıkanarak çizik içerisinde olduğunu gördüm yetkili bir bayinin nasıl olur da boyayı çize çize yıkadıklarına inanamadım. Aradığımda servis yetkilisi evet arkadaşlar fırçayla yıkamışlar diyor. Gelin pasta yapalım diyor. Böyle bir mantık olabilir mi. Sen benim aracımın her yerini çizeceksin sonrasında pasta cila yapacaksın böyle bir şey olabilir mi hadi yaptın öndeki 1000 lira verip yaptırdığım kaput koruma filmlerini de mi pasta cila yapacaksın?
Yorum Gönder