Hayatımda gördüğüm kendini çok iyi pazarlayan ama içi boş kendi boş tek firma. Önemli olan ürünü sunmak, satmak değil satılan ürünün de teslimatından, servisine kadar arkasında durmaktır. Bunlar işletme bilincinden yoksun bir firma, hiçbir şey göründüğü gibi değil içeri girdiğinizde etrafınızı saran insan güruhu en ufak bir işleminizde ortadan kayboluyor. Yeni bir müdür atanmış bir de o da gidin hakkınızı tüketici mahkemelerinde arayın, oradaki insanlarda boşa para kazanmasın diyor. Sen başkasının kazancının derdine düşeceğine önce kendi kazandığını hak et.
Yorum Gönder