5425660*** numaralı hattımla ilgili fatura aşımı yaptığım söylenerek 1300 TL gibi fahiş bir fatura tarafıma yansıtılıyor. Vodafone Red kullanmama rağmen müşteri hizmetlerini aradığımda hiçbir şekilde bana yardımcı olunmadı, ayrıcalıklı olduğum hissetirilmedi. Ayrıca sorularıma net cevaplar alamadım görüştüğüm takım liderine yaptığım aşımları bir paket üzerinden gösterip bana yardımcı olunmasını istememe rağmen hiçbir şekilde işlem yapmadı. Bu faturayı ödemem durumunda 2 hattımı da Turkcell'e taşıyacağımı söylememe rağmen takım lideri tepkisiz kaldı. Müşterisine karşı bu kadar katı ve umursamaz olan bir operatörü bu sorunum çözülmediği durumda terk edeceğim.
Yorum Gönder