İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Odam Mobilya Koltuk Takımları Sürekli Hatalı Geliyor

Aralık 2016'da satın aldığımız koltuk takımı 20 gün sonra farklı renk ve kumaşta bize geldi kabul etmeyip geri yolladık, tekrar İnegöl'deki mağazalarına gelip o şekilde doğru renkleri teyit etmemiz söylediler tamam dedik gittik renk seçtik konuştuk. 1 hafta sonra yeni koltuklarımız geldi daha tamamen birbirleriyle alakasız 4 adet koltuk sürekli iletişim halinde olmamıza rağmen eksik gedik yollandı. 3'lü iki adet koltuk birinin oturma minderi diğerinden en az 5-6 cm önde ikisinin boğumları da birbirinden farklı hiçbir simetri oran yok iki adet tekli koltuklarımızın birinde dikişler yamuk kaymış bir şekilde göze sıfır estetik yani koltukları 3 gün kullandık gacır gucur ötüyorlar bir tane 3'lü koltuğun minderi çöktü buna da tamam dedik tekrar gittik para iadesi yapılacağını söylendi sonra bundan da vazgeçtiler yeni model seçin dediler 2.5 ayda tamir edilen de hala aynı bir şey değiştiği yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget