İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone 6670d Mobil Ödeme Mağduriyeti.

Hattım üzerinden onayım olmadığı halde Ocak ayında 9.78×3 şeklinde ödeme alınmış. Normalde faturam 80 TL iken bu ödeme neden yansıdı bunu da geçtim ortalama 30 TL olan bu yansıma haricinde belirli olmayan 20 TL nereden geldi de yansıdı ve Şubat ayı içinde aynı şey oluyor. Paylaşılan numara açılmıyor saçma sapan işler yapılıyor ve kimse yardımcı olmuyor ben bu iş doğrulanana kadar şikayette yazdım faturamı da ödemeyeceğim. Gerçekten yardımcı olabilecek biri varsa geri dönsün!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget