5 Şubat 2017 gününe online bilet almak zorunda kaldım çünkü Kastamonu ofisi belirli günler ve haftalar kitabındaki tarihlerde çalışıyor mübarek. Git yok şimdi çıktılar yok lavaboya gitti. Neyse online bilet aldık açıklayıcı bilgi yok bileti Kastamonu'dan hareket edecek şekilde aldığım için Kastamonu'ya kendi aracımla gidiyordum. Yolculukta olduğum için haberleşme problemi yaşıyorum dedim ki nasılsa beni ararlar bende firma ile iletişime geçer durumumu izah ederim. Bekle ki arasınlar Kastamonu'ya indiğimde aradım beni neden aramadınız dedim bir de lakayıt biçimde biz mi haber vereceğiz gibi laflar. Sonra yapabileceğiniz bir şey var mı dedim hesabı kapattık gibi absürt bir cevap maşallah. Hani nasılsa Kastamonu'dan Elazığ'a başka araba gitmiyor ya saf yarın bir daha alır o boş koltuğa da zaten kafamızın estiği yerde duruyoruz oradan hayali bir yolcu alırız şöför sigara yemek parasını çıkarır düşüncesi.
Yorum Gönder