İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Haksız Yere Faturama Yüklenen Paranın İadesini İstiyorum.

26.60 TL olan faturam iki aydır 36.60 ve 46.60 olarak sürekli yükseliyor. Kaç defadır müşteri hizmetleri ile görüşüyorum, iptal edildi dense de bana kullanmadığım ek internet paketlerinden ücret kesiyorlar. Geçen ay faturamdan aldıkları fazla 10 TL güya düşürülmüş görünse de bu defa da paketimi 70 TL üzerinden hesaplayarak fiyatı yükseltmişler ve iadesiyle beraber 16.60'a inmesi gereken faturam, 46.60 TL olmuş. Hem şirketin kendisinden hem de iki aydır beni telefonda uğraştıran ve tarifelerimi karıştıran müşteri hizmetleri yetkililerinden şikayetçiyim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget