Casper marka dizüstü bilgisayarım ile ilgili 5 ay önce Tüketici Hakları Hakem Heyetine şikayet yazdım. 15'e kadar önce sürecin tamamlandığını ve kararın yazılması gerektiğini söylediler, ancak e-devletten de öğrendiğime göre bakanlık sisteminde yenileme çalışması olduğundan karar yazılamıyormuş. Daha ne kadar bekleyeceğiz?
Yorum Gönder