İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Kararın Yazılamaması!

Casper marka dizüstü bilgisayarım ile ilgili 5 ay önce Tüketici Hakları Hakem Heyetine şikayet yazdım. 15'e kadar önce sürecin tamamlandığını ve kararın yazılması gerektiğini söylediler, ancak e-devletten de öğrendiğime göre bakanlık sisteminde yenileme çalışması olduğundan karar yazılamıyormuş. Daha ne kadar bekleyeceğiz?

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget