Yaklaşık iki ay önce Vestel Venüs v3 5070 telefon aldım. Yalnız telefonun sürekli açılıp kapanması, aşırı derecede ısınması ve ses gitmemesi nedeniyle servise gönderdim. Gönderimimden birkaç gün sonra kullanıcı hatası denerek 629 TL'lik bir ücret talep edildi. Bunun üzerine canlı destek hattı ile birçok kez görüşmeme rağmen çözüm merkezine ilettiklerini dönüş sağlanacağını ifade ettiler. Birinci telefonda hiçbir eğiklik yok iken telefon servisten eğik şekilde geldi. İkincisi servisten şarj cihazlarım gönderilmedi. Canlı destek hattına durumu ilettiğimde bozuk şarj cihazı gönderdiler. Garanti kapsamındaki bir cihazdan ücret istenmesi yasal olmadığı gibi etikte değildir. Müşteri hizmetlerinden cevap almam üzerine Ankara Yenimahalle Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Burada bununla ilgili emsal kararlar olduğu da bilgisi verilerek dosyama eklendi. Sonuçlandığında sizinle paylaşacağım.
Yorum Gönder