Bilmiyorum bu olay sadece bende mi oluyor ama Düzce'den bir mağazadan tutkunun 2 adet çamaşır aldım. Her giydiğimde aynı gün beyaz sivilce gibi yara oluştu. Diğer çamaşırlar da böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. İlk başta belki benden kaynaklanıyordur dedim ama sonra 2 defa yıkadım tekrar giydim yine aynı gün yara oluştu. Aldığım yere gittim durumu anlattım "firma başka bir yere fason yaptırıldıysa ondan dolayı sorun oluşmuş olabileceğini söyledi. "
Yorum Gönder