Yeni binaya taşındık. İnternet altyapısı olmadığı için başvuruda bulunduk. Bir buçuk aydır kimse gelip gitmiyor. Teknoloji yılında olmaması gereken bir durum. Kime sorduysak altı aydan erken gelmez diyor. Türk Telekom beklemedeyiz.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder