İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Altyapısı Oluşturmak İçin Binaya Gelemedi.

Yeni binaya taşındık. İnternet altyapısı olmadığı için başvuruda bulunduk. Bir buçuk aydır kimse gelip gitmiyor. Teknoloji yılında olmaması gereken bir durum. Kime sorduysak altı aydan erken gelmez diyor. Türk Telekom beklemedeyiz.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget