3 Şubat 2017 tarihinde Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Coğrafya bölümüne tezsiz yüksek lisansla kaydoldum. Kaydın üzerinden belli bir süre geçtikten sonra devam etmek istemediğimi ve yatırdığım harcı geri almak istediğimi belirttim. Bunun mümkün olmadığını söylediler ama bazı üniversitelerin bunu ödediklerini okudum. Konuştuğum kişi de bunu onayladı ama Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi ' nin bunu yapmadığını söyledi. Ben ders kaydı bile yapmadım. Yatırdığım harç ücretini geri almak istiyorum. Bunun bir yolu yok mudur? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
Yorum Gönder