Tansiyon aleti için kaf sipariş verdim. Ücretini havale ile ödedim. Hatta kargo ücretini de havale ile ödedim. Ama kargo şirketine gerekli bilgiyi vermemişler demek ki kargocu benden tekrar ücret aldı. İki kere kargo ücreti ödedim. Onlara durumu mail attım. Biz üstüne PÖ (peşin ödeme) yazdık dediler. Yazmak yeterli olmuyormuş demek. Bilgiyi düzgün iletememişler.
Yorum Gönder