İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

U.S Polo Normal Esneme Payı Varmış da...

4 kazak aldım triko tarzı aynı derecede aynı makine de aynı deterjanla yıkandı. Bakın hepsi değil biri çekti biri esnedi üstümde emanet gibi duruyor gönderdim çeken triko değişim diğeri neymiş efendim esneme payı uygunmuş ya arkadaşım böyle bir açıklama normal mi dünya ticaret alanında böyle bir şey mümkün mü boşa size para veriyoruz. O zaman gidelim ucuz alalım en azından çıkarır atarız. Ben firma adı vermek istemiyorum burada daha uygun fiyata aldığım ürünü bile gittim anında değiştirdi ne inceleme ne bir şey yenisini alın dedi siz mağaza çalışanlarına güveniniz yok. O zaman buradan bu anlaşılır markaya yazık gerçekten. O kadar isim yapmış ama boş boş boş.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget