Pazar sabah 9:10 uçağını pazar 2' de arayıp iptal ettikleri için biletimizin iadesini zorla yaptırdılar. Başka firmadan ya da başka uçuşa aktarılma önerimizde reddedildi. Müşteri temsilcisi uçuş iptalinin sebebini sorduğumuzda, lafla geçiştirip bizi kandırmaya çalıştı. Ayrıca yaklaşık yarım saat telefonda beklediğimiz halde müşteri temsilcisine bağlanamadık. Kaldı ki santral bizi herhangi müşteri hizmetlerine bağlamak için yönlendirmedi bile. Rastgele sayılara basarak müşteri temsilcisine ulaşmaya çalıştık.
Yorum Gönder