Dün saat 12:39'da Akbank'dan bir mesaj aldım 2 aylık bir kampanya ve 60 + 60 = 120 TL Chip Para fırsatı ile alakalı. Kampanyaya katılmak için mesaj atığım da kampanyadan yararlanamayacağım yazmaktaydı. Bununla ilgili olarak müşteri hizmetlerini aradım tabi yoğunluktan ve personel yetersizliğinden gün içerisinde toplam 3 kez aradım yaklaşık telefonda 35 - 40 dakika bekledim (bu rakam abartı değil) 3. aramam da bana kampanyaya dahil olmadığımı söylediler. Şimdi şunu sormak istiyorum mesajda ve mesajda verilen linkte sadece mesaj yada e-posta alan müşterilerimiz katılabilmektedir yazmakta. Bana mesaj geldiği halde neden benden bu hakkı alıyorsunuz? Ya da neden bu hakkı vermiyorsunuz?
Yorum Gönder