Yaklaşık 2,5 -3 ay önce Tarsus mağazasından mont ve ayakkabı aldım. Ancak bir ay gibi bir süre giydikten sonra spor ayakkabısının tabanında açılmalar ve montun cebinde de deformeler oldu. 04 Şubat 2017 günü mağazaya götürdüm incelenmesi için. 21 gün içinde size cevabı gelir denildi. Polonun 444 60 44 numaralı telefonunu her gün aradığım halde halen inceleme sonucu bitirilmedi. Neden geç kalındığı konusunda bilgi istediğimde; ayın onunda kendilerine ulaştığını söylüyorlar. Ürünler hakkında gerekli bilgi de verilmiyor. Tam bir ay oldu halen inceleme bitmedi, para iadesi istiyorum.
Yorum Gönder