İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Berceste Dinlenme Tesisleri Açık Büfe Kahvaltı

26.02.2017 Cumartesi sabahı 05:30 da İstanbul'dan Ankara’ya eşim, oğlum, teyzem, annem ve anneannem ile yaptığımız araç yolculuğunda saat 07:00 civarı Düzce yakınlarında Berceste Dinlenme Tesisleri'nde konakladık. 4 tost sipariş ettik, anneannemde açık büfeden salatalık, peynir, çeri domates ve zeytin aldı. O arada masaya 2 sepet ekmek ve 4 çatal daha getirdiler ki biz istemedik. Teyzem anneannemin tabağından 1 parça peynir aldı. Şef gelipte yiyemeyeceğimizi söyledi. Özensekte canımız çekse de alamazmışız, kendimize kahvaltı tabağı alıp 27,5 TL fiyat ödememiz gerektiğini söyledi. Masadakiler çöpe gidebilir ama kimse yiyemezmiş kişiye özelmiş. 1 tabak alıp 5 kişi paylaşmıyoruz sadece teyzem özenipte içinden aldı dedim ve alamazsınız bu mantık İstanbul'da bile yok dediler. Şikayet edeceğimi söylediğimde "ismimi de vereyim onu da yazarsınız" dediler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget