26.02.2017 Cumartesi sabahı 05:30 da İstanbul'dan Ankara’ya eşim, oğlum, teyzem, annem ve anneannem ile yaptığımız araç yolculuğunda saat 07:00 civarı Düzce yakınlarında Berceste Dinlenme Tesisleri'nde konakladık. 4 tost sipariş ettik, anneannemde açık büfeden salatalık, peynir, çeri domates ve zeytin aldı. O arada masaya 2 sepet ekmek ve 4 çatal daha getirdiler ki biz istemedik. Teyzem anneannemin tabağından 1 parça peynir aldı. Şef gelipte yiyemeyeceğimizi söyledi. Özensekte canımız çekse de alamazmışız, kendimize kahvaltı tabağı alıp 27,5 TL fiyat ödememiz gerektiğini söyledi. Masadakiler çöpe gidebilir ama kimse yiyemezmiş kişiye özelmiş. 1 tabak alıp 5 kişi paylaşmıyoruz sadece teyzem özenipte içinden aldı dedim ve alamazsınız bu mantık İstanbul'da bile yok dediler. Şikayet edeceğimi söylediğimde "ismimi de vereyim onu da yazarsınız" dediler.
Yorum Gönder