16. caddedeki Verda Pastanesi'nden bir adet yaş pasta aldım. Pasta içindeki muzların siyahlaştığını gördüm. Görevliyi çağırdım ve bu muzlar neden bu şekilde dedim. Görevli der ki; muza bıçak değdiği zaman siyahlaşır, o yüzden pasta normal dedi. Bende dedim ki; muz evet siyahlaşır ama simsiyah zift gibi olmaz, pasta eksi kokmaz dedim.Ama hesabı benden aldılar. Pastayı yemediğimiz halde verdik ücretini. Bozuk mal sattığınız için sizden şikayetçiyim.
Yorum Gönder