09.02.2017 tarihinde Türkiye Hastanesi göz kliniğinde muayene oldum. Şikayetlerimi üç kere iletmem ve ısrar etmem sonucunda zorla detaylı (onlara göre detaylı olsa gerek diğer hastanelerde rutin) muayene edildim ve gözümde alerji başladığı belirtilmesine rağmen hiçbir ilaç bile verilmedi sanki kendi kendine geçecek bir durum kaldı ki öyle olsa da tekrar gelin şu tarihte tekrar bakalım vs. hiçbir bilgi verilmedi. Doktor oldukça baştan sağma bir muayene yaptı. Durumu aynı gün hastaneye bildirdim ve mağduriyetimin giderilmesi açısından başka bir doktora ücretsiz muayene veya muayene ücretimin iadesi gibi bir telafi bekliyordum ancak geri dönüş dahi alamadım.
Yorum Gönder