Sevgililer günü için 4 gün önce (10 şubatta) verdiğim siparişi teslim etmediler ve konu hakkında kimse benimle ya da teslimat yapılacak kişiyi aramadı. Ve çağrı merkezine hiçbir şekilde ulaşılamıyor, maillerime cevap alamıyorum. Gelecek sene 14 Şubat'ta teslimat yapmayı mı planlıyorlar anlamadım. Ücretimin iadesini talep ediyorum. Xxxxxxsepeti.com demekle olmuyor demek ki, hayatımda böyle şey görmedim, Ücretimin iadesi hemen yapılsın.
Yorum Gönder