N11 üzerinden akıllı kombi kiti aldım. Ürünü yaklaşık 20 gün denemeden sonra ısı hassasiyetini algılama noktasında eksik olduğunu ve sık olarak Wi-Fi bağlantı hatası verdiği için iade etmek istedim. N11 satıcısı kurallar gereği 14 gün geçtiği için iade alamayacağını söyledi. Sonra Cosa firmasını aradım ve onlarda N11 üzerinden aldığım için ürünü onlarda geri alamayacağını söyledi. Yani firma sakın başka taraftan almayın benden alın diyor. Şu anda cihazı söktüm attım bir yere ve 300 TL param boşa gitti.
Yorum Gönder