24 Aralık 2016 tarihinde hazır kart data hattıma 8 GB internet yüklemeye gittiğimde 8 GB internetin ücretini benden aldılar kasada hemen yükleniyor diyerek. Ancak aynı gün hat faturalıya geçirilmiş. Ne kimlik, ne onay, ne imza almadan hat faturalıya geçirilmiş. Bu durumu fark ettikten sonra müşteri hizmetlerini aradığımda telefonda bir işlem gerçekleştiremeyeceğini söyledi. Sonuç; Hat faturalı olmuş ben fatura ödemek zorundayım üstüne internet yüklediğimi zannettiğim için verdiğim para. İzmit'te Al Bayii Net Shoptan yapılan bu işlem bayii hatası olmasının yanında Turkcell'in büyük bir denetim açığıdır.
Yorum Gönder