Yurt dışında kart numarasıyla para gönderiyordum kredi borcuna. Meğer IBAN numarası lazımmış. Diğer bankalar kart numarasıyla alırken. Bu yüzden paranın gittiğini düşündüm. Ama gitmemiş. Mail bildirimi de yapmıyorlar doğru dürüst. Bankaya sorduğumda telefonla aradık, mesaj gönderdik diyorlar. Benim telefonum kapalı. Gayri nizami çalışan banka.
Yorum Gönder