İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Turkcell Haksız Olarak Sürekli Para Alıyor.

Turkcell'den 12 GB 4.5 G Wi-Fi modem 34.90 TL olan internet paketi aldım. 12 GB aşmışım, ekstra 3 GB internet vermişler. Sanki bedava, 30 TL eklenmiş faturama. Satış yaparken bu uygulamadan haberim yoktu, bilgilendirmediler. Kota dolunca durma yokmuş, bu ayda sınırdayım. 2 senedir başka bir firma 7 GB 29 TL ile hiç kotamı aşmaz, sabit fatura öderken, Turkcell'in bilgi eksikliği ve müşteri hizmetlerinin bilgisizliği bir de 250 TL Wi-Fi modeme para ödedim. Gerçekten fiyasko.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget