Bugün telefon faturamı yatırmak için gittiğim Balıkesir Akçay'da bulunan Turkcell Adalı İletişim'den telefon faturasına ilave cep telefonu taksitimi öğrenmek istedim. Yanımda kimliğim olmadığı için fotokopisini gösterdim. Aslı olması gerektiğini söyledi (sonradan sahibi olduğunu öğrendiğim murat adalı isimli şahıs) yanımda olmadığını fakat kredi kartlarımın ve banka cüzdanı yanımda olduğunu söylediğimde anlamıyor musun kardeşim diye çıkışıp saygısızca bağırmaya başladı. Ardından saygılı olmasını söylediğimde küfür edip bir daha buraya gelme diyerek üstüme yürüdü. Şikayet edeceğimi söylediğimde "istediğin yere şikayet et kimseden korkum yok" diyerek tekrar üzerime geldi. Turkcell gibi kurumsal bir şirketin ismini kötülediği için gerekenin yapılmasını arz ederim. Her hangi bir dönüş olmaması halinde 15 yılı geçen müşteriliğimi sonlandırıp başka bir operatöre geçeceğim.
Yorum Gönder