Divarese marka ayakkabıları uzun süredir kullanıyorum ve çok ta memnundum. Ancak son aldığım iki ayakkabıdan da şikayetim oldu. Aldığım iş yerine belirttiğimde ürün incelemeye göndereceklerini söylediler. Sonuç bir ay kadar gelmeyince tekrar gidip sordum. Bana ürünleri iade ettiler ve bir de açıklama zarfı verdiler. Raporda şahsıma ait şikayetle ilgili hiçbir açıklama mevcut değildi. Ürün incelenmiş ve üretim hatası bulunmamıştır gibi yuvarlak ifade kullanılmıştı. Ancak orada çalışan görevliyle Divarese gibi kurumsal bir markanın beni hayal kırıklığına uğrattığını paylaşınca bu ayakkabıdan çok şikayet geldiğini ve tekrar ürün incelemeye göndereceğini belirtti. Ancak ürün bu sefer çok kısa bir sürede ve aynı raporla geri geldi. Ürünün ikinci kez gönderildiğinin bile farkına varamamışlardı. Sonuçta gönderilen ayakkabı hiç açılmadan iade edilmiştir. İki raporu da istendiğinde paylaşabilirim!
Yorum Gönder