1 ay önce okul için aldığım televizyonu 1 ay boyunca ha yarın ha gelecek hafta diyerek beni oyaladılar, daha sonra sözleşmemiz bitti diye iade talebinde bulunun dediler ben de iade işlemi için iptal ettirdim 48 saat içinde para iadesi olacaktır dediler. 48 saat bekledim iade olmadı. Sonra arayarak (ki her aradığınızda en az 20 dakika beklemek zorundasınız bu sizi çileden çıkarıyor zaten) sorunumu bildirdim muhasebeden bana ulaşarak önümüzdeki hafta içine iade gerçekleşecek dediler o haftada geçti hala para iadem yapılmış değil. 1 haftadır günde en az 2 defa arıyorum 20-30 dakika müşteri temsilcisine bağlanıyorum muhasebeye bildireceğiz size ulaşacaklar diyorlar ne arayan var ne soran. Müşteri temsilcilerine beni muhasebeye bağlayın diyorum bağlamıyorlar. Tam olarak 2 aydır bu site beni oyalamakta para iadesi yapmamaktadır. Nasıl yapacağımı şaşırdım.
Yorum Gönder