İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Yayın İzleyemiyorum Vaadler Yerine Getirilmiyor!

Yeter artık büyük yalanlarla sattınız bu sistemi yok izle geri al yok seç izle hepsi boş geri alıp izliyorsun diyorsun geri alıp donuyor,öyle bekliyorsun arıyorsun müşteri ilişkilerini genel bir sorun var efendim yapılandırma yapılıyor,nasılsa 3 aydır bitmedi kumanda da 22'ye basıyorsun 1.kanalı açıyor he bu her zaman olmuyor kafasına göre istediği anda arıza yapıyor canı ne zaman isterse fişi şok tak canımız çıktı,bu teknolojiyi yapamayacaksanız biz yaptık diye çıkmayın piyasaya ya da çare bulun yetkililer size diyorum bu gidişle çabuk toplarsanız makinelerinizi herkes şikayetçi çünkü.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget