İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İlgisizlik Hat Safhada Memnun Değilim.

Bundan yaklaşık 1 ay önce numaramı Vodafone'den T***'e taşıdım ve Vodafone ile hiçbir taahhüdüm yoktu. Neyse bu ay faturam oldukça fazla geldi. Bunun nedenini öğrenmek için Vodafone'ı defalarca aradım fakat müşteri temsilcilerine bağlanamadım. Çünkü Vodafone müşterisi değilmişim daha sonra Twitter'dan yazdım sadece 1 kere dönüş yapıldı o da eminim kopyala yapıştır bir cevaptır. Ben bu faturanın neden bu kadar fazla geldiğini öğrenecektim sadece eğer cayma bedeli ise söylesinler bilelim ve ödeyelim fakat karşımızda bir muhatap bulamıyoruz. Daha önce de böyle oldu zaten bu yüzden numaramızı taşıdık. İlgi alaka sıfır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget