Kendilerinden sivilce önleyici krem ve yıkama jeli aldım. Yaklaşık 2 haftada cildimin çok iyi olacağı söylendi ve saatlerce tanıtım yapıldı ayrıca kendileri tam bir pazarlamacı gibi bir konu da şikayet etseniz de inkara geçiyorlar. Cildim ürünleri kullandıktan sonra daha kötü oldu bunu dile getirdiğimde başka ürün de satmaya çalıştılar umarım gereken yapılır.
Yorum Gönder